moga berkekalan hingga akhir....

Daisypath Anniversary tickers

bidadari syurga ibu n ayah

Lilypie Angel and Memorial tickers

Permata Hati Kedua

baby

07 February 2010

xtvt hujung minggu

semalam ari sabtu aku bangun awal sbb nk g bekfast nasi lemak.hubby ajak g tgk kt dewan jap.ada ceramah kebakaran.kami pn masuk tp mak ai lama tul menunggu.ingtkan ada tetamu vip xde pn.pastu organizer hegeh2 br nk psg monitor la ape sume.dlm kul 10 br start ceramah.kat surat jemputan kata 8.45am.sume da merungut2 tanya bila nk start.aku plak dok terbayang nasi lemak.

penceramah bg break utk minum pg kul 10.45.aku sms hubby ajak g mkn nasi lemak.so kitaorg pn kuar mkn n xmsuk dah dgr ceramah.hehehe...lps mkn kami g dengkil sbb nk beli brg ckit.then kitaorg trus blk umah.d sebabkan tv kt umah xleh tgk sbb ari jumaat blackout n siaran trus terputus aku decide nk tdo.hubby lak layan tenet.

kul 2.30pm aku bgn n solat.pastu terus kemas umah dan msk2 utk mkn mlm.mlm lak lipat kain yg dah tinggi tu.pastu msuk tdo

xsabarnye nk blk perlis jumaat ni.nk g langkawi shopping.langkawiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wait 4 me k


No comments:

Post a Comment