moga berkekalan hingga akhir....

Daisypath Anniversary tickers

bidadari syurga ibu n ayah

Lilypie Angel and Memorial tickers

Permata Hati Kedua

baby

09 February 2010

hadiah????

ari ahad lps sbb xtau nk g mana hubby bwk aku g mines.saje je jenjalan cuci mata.mcm biasa kalu g sana hubby mesti g kedai2 pc and hardware.agaknya org laki mmg suka masuk kedai2 cmne ek?? aku pn ikut je la.masuk 1 kedai ni tgk mini laptop yg dia display.cantik n berkenan okeh.saje try tanya hubby.xnak hadiahkan kt wife dia ni ker.laptop kt umah tu asik berebut jer.time aku xguna dia pn x guna.time aku nk gna lak dia tgh guna.pujuk2 hubby then dia kata ok.yessss seronoknyer.dpt laptop baru.tp kitaorg g survey dulu.tgk kt kedai mana yg ok.then hubby decide g tgk kt kedai yg kami beli laptop dulu.tgk harga dia ok n gna windows 7. kedai2 sebelum tu harga murah ckit tp gna window xp.aku xnk xp.at least biarla vista.hehehe...mengada2 kn.bila tanya org kedai dia kata dia akan install sume yg full version so kami decide nk beli kt kedai tu. aku pn pilih hp mini 210.thanks abg sbb bg laptop tu ek...



No comments:

Post a Comment