moga berkekalan hingga akhir....

Daisypath Anniversary tickers

bidadari syurga ibu n ayah

Lilypie Angel and Memorial tickers

Permata Hati Kedua

baby

05 February 2010

rindu...

tengahari semalam aku kuar mkn ngn hubby kt bangi.otw blk dlm kete sembang2 ngn hubby.terkeluar la cite psl arwah arissa.



aku: bang, mesti seronok kn klau anak ada lg
hubby: aah...
aku: mesti dia da besar kn. yela, da 9 bln pn.mesti da pandai mcm2
hubby:yela



abis je sembang2 aku jd sebak. hampir menitis air mata aku sbb ingat masa kejadian tu. tp aku cpt2 cover xnak bg hubby aku nmpk. mmg xpenah aku lupa hari kejadian. setiap hari akan terbayang2 saat anakku pergi....



mungkin sbb aku rindukan arwah.walaupun sekejap tp byk kenangan.ibu dan ayah sgt menyayangi mu anakku. semoga tuhan mencucuri rahmat ke atas roh arwah Arissa Nisrina.Al-Fatihah...




No comments:

Post a Comment